Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania
ogłasza konkurs na wolne stanowisko pracy
Dane identyfikacyjne pracodawcy:
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania
ul. Wł. Andersa 34, 75 – 626 Koszalin, NIP 6692524796, REGON 361967372
Tel. 94 340 24 58,
adres e-mail : biuro@stowarzyszeniesgd.pl
Stanowisko pracy:
Specjalista ds. administracji i obsługi projektów
w wymiarze 1 pełny etat na podstawie umowy o pracę.
Planowany zakres czynności wykonywanych na stanowisku pracy:
• Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 – 2020,
• Prowadzenie sekretariatu,
• Prowadzenie rejestrów i ewidencji obowiązujących w LGD,
• Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/projektów grantowych,
• Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacji operacji/ powierzenie grantu, wniosków o płatność w ramach LSR,
• Organizacja i przygotowanie materiałów na posiedzenia organów Stowarzyszenia, organizacja imprez wewnętrznych,
• Obsługa techniczna spotkań i narad,
• Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR,
• Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach związanych z promocją LGD,
• Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD,
• Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkami LGD,
• Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej,
• Archiwizacja dokumentów LGD Stowarzyszenia,
• Prowadzenie przydzielonych przez Dyrektora Biura spraw, gromadzenie dokumentacji merytorycznej.
Wymagania konieczne:
• Wykształcenie wyższe,
• Staż pracy minimum 1 rok,
• Umiejętność obsługi komputera w zakresie: edytorów tekstu i programów do prezentacji, arkuszy kalkulacyjnych,
• Znajomość zasad funkcjonowania stowarzyszeń,
• Znajomość odpowiednich przepisów prawa (np.: ustawy o fundacjach, stowarzyszeniach, pożytku publicznym i wolontariacie, ustaw i rozporządzeń właściwych pod kątem PROW 2014-2020).
Wymagania pożądane:
• Wykształcenie w kierunku administracji publicznej,
• Wiedza i doświadczenie do wdrażania i aktualizacji dokumentów strategicznych o zasięgu lokalnym/regionalnym,
• Doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów z udziałem środków UE.
• Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku,
• Prawo jazdy kat. B.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
5) dokumenty poświadczające staż pracy,
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego ani umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście wysłać pocztą lub kurierem w zamkniętej kopercie na adres: Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania, ul. Wł. Andersa 34, 75 – 626 Koszalin, pok.107 w terminie do 16 grudnia 2016 r. do godz. 15.00 (o terminowości decyduje data wpływu do Biura Stowarzyszenia) z wyraźnym dopiskiem: „Dotyczy konkursu na stanowisko specjalista ds. administracji i obsługi projektów w Stowarzyszeniu Środkowopomorska Grupa Działania.
Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie dostępna na stronie www.stowarzyszeniesgd.pl oraz na tablicy ogłoszeń Stowarzyszenia Środkowopomorska Grupa Działania.