Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania
ogłasza konkurs na wolne stanowisko pracy
Dane identyfikacyjne pracodawcy:
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania
Partyzantów 17, 75 – 411 Koszalin,
NIP 6692524796, REGON 361967372
Tel. 94 340 24 58,
adres e-mail : biuro@stowarzyszeniesgd.pl
Stanowisko pracy:
Asystent ds. obsługi projektów
w wymiarze 1 pełny etat na podstawie umowy o pracę.
Planowany zakres czynności wykonywanych na stanowisku pracy:
- Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 – 2020,
- Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkami LGD,
- Wdrażanie i rozliczanie projektów realizowanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju,
- Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacji operacji/ powierzenie grantu, wniosków o płatność w ramach LSR,
- Pomoc beneficjentom w zakresie sporządzania wniosków o przyznanie pomocy oraz wniosków o płatność,
Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/ projektów grantowych, - Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD,
- Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach związanych z działalnością LGD,
- Przygotowanie opracowań, analiz, i innej dokumentacji wg zapotrzebowania Biura LGD,
- Prowadzenie innych przydzielonych przez Dyrektora Biura spraw, gromadzenia dokumentacji merytorycznej.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie średnie lub wyższe,
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie: edytorów tekstu i programów do prezentacji, arkuszy kalkulacyjnych,
- Znajomość odpowiednich przepisów prawa (ustaw i rozporządzeń właściwych pod kątem PROW 2014 -2020),
- Dobra znajomość obszaru LGD SŚGD,
- Dobra organizacja czasu.
Wymagania pożądane:
- Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów z udziałem środków UE,
- Prawo jazdy kat. B.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- dokumenty poświadczające staż pracy,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego ani umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście, wysłać pocztą lub kurierem w zamkniętej kopercie na adres: Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania, ul. Partyzantów 17, 75 – 411 Koszalin, pok.215 w terminie do 12 listopada 2021 r. do godz. 15.00 (o terminowości decyduje data wpływu do Biura Stowarzyszenia) z wyraźnym dopiskiem: „Dotyczy konkursu na stanowisko Asystent ds. obsługi projektów w Stowarzyszeniu Środkowopomorska Grupa Działania”.
Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie dostępna na stronie www.stowarzyszeniesgd.pl