Konkurs na wolne stanowisko pracy Asystent ds. obsługi projektów

Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania

ogłasza konkurs na wolne stanowisko pracy

Dane identyfikacyjne pracodawcy:

Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania

Partyzantów 17, 75 – 411 Koszalin,

NIP 6692524796, REGON 361967372

Tel. 94 340 24 58,

adres e-mail : biuro@stowarzyszeniesgd.pl

Stanowisko pracy:

Asystent ds. obsługi projektów

w wymiarze 1 pełny etat na podstawie umowy o pracę.

Planowany zakres czynności wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 – 2020,
  • Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkami LGD,
  • Wdrażanie i rozliczanie projektów realizowanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju,
  • Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacji operacji/ powierzenie grantu, wniosków o płatność w ramach LSR,
  • Pomoc beneficjentom w zakresie sporządzania wniosków o przyznanie pomocy oraz wniosków o płatność,
    Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/ projektów grantowych,
  • Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD,
  • Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach związanych z działalnością LGD,
  • Przygotowanie opracowań, analiz, i innej dokumentacji wg zapotrzebowania Biura LGD,
  • Prowadzenie innych przydzielonych przez Dyrektora Biura spraw, gromadzenia dokumentacji merytorycznej.

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie: edytorów tekstu i programów do prezentacji, arkuszy kalkulacyjnych,
  • Znajomość odpowiednich przepisów prawa (ustaw i rozporządzeń właściwych pod kątem PROW 2014 -2020),
  • Dobra znajomość obszaru LGD SŚGD,
  • Dobra organizacja czasu.

Wymagania pożądane:

  • Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów z udziałem środków UE,
  • Prawo jazdy kat. B.

Wykaz dokumentów składających się na ofertę:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – curriculum vitae,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  5. dokumenty poświadczające staż pracy,
  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego ani umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Termin i miejsce składania ofert:

Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście, wysłać pocztą lub kurierem w zamkniętej kopercie na adres: Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania, ul. Partyzantów 17, 75 – 411 Koszalin, pok.215 w terminie do 12 listopada 2021 r. do godz. 15.00 (o terminowości decyduje data wpływu do Biura Stowarzyszenia) z wyraźnym dopiskiem: „Dotyczy konkursu na stanowisko Asystent ds. obsługi projektów w Stowarzyszeniu Środkowopomorska Grupa Działania”.

Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie dostępna na stronie www.stowarzyszeniesgd.pl

Skip to content