logo

Konkurs na wolne stanowisko pracy – Specjalista ds. finansowych i obsługi projektów

Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania
ogłasza konkurs na wolne stanowisko pracy

Dane identyfikacyjne pracodawcy:

Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania
ul. Wł. Andersa 34, 75 – 626 Koszalin, NIP 6692524796, REGON 361967372
Tel. 94 340 24 58,
adres e-mail : biuro@stowarzyszeniesgd.pl

Stanowisko pracy:

Specjalista ds. finansowych i obsługi projektów
w wymiarze 1 pełny etat na podstawie umowy o pracę.

Planowany zakres czynności wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 – 2020,
  • Przygotowywanie opracowań, analiz finansowych wg zapotrzebowania Biura LGD,
  • Prowadzenie procedury badania ceny, rozeznania rynku, przygotowywanie umów z wykonawcami,
  • Monitoring realizacji umów i rozliczeń,
  • Współpraca z bankami współpracującymi ze stowarzyszeniem i prowadzenie spraw z tym związanych,
  • Sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo- księgową Stowarzyszenia,
  • Przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami,
  • Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/projektów grantowych,
  • Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR,
  • Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach związanych z promocją LGD,
  • Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD,
  • Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkami LGD,
  • Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej,
  • Wsparcie Biura LGD w zakresie doradztwa finansowego związanego z wdrażaniem programu,
  • Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacji operacji/ powierzenie grantu, wniosków o płatność w ramach LSR w szczególności w zakresie spraw finansowych i przepisów podatkowych,
  • Prowadzenie innych spraw na polecenie Dyrektora Biura.

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Staż pracy minimum 1 rok,
  • Znajomość zasad funkcjonowania stowarzyszeń.

Wymagania pożądane:

  • Wykształcenie ekonomiczne lub pokrewne,
  • Doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów z udziałem środków UE,
  • Wiedza i doświadczenie do wdrażania i aktualizacji dokumentów strategicznych o zasięgu lokalnym/regionalnym,
  • Znajomość przepisów z zakresu finansów, rachunkowości, przepisów podatkowych,
  • Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku,
  • Prawo jazdy kat. B.

Wykaz dokumentów składających się na ofertę:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – curriculum vitae,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  5. dokumenty poświadczające staż pracy,
  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego ani umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Termin i miejsce składania ofert:

Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście wysłać pocztą lub kurierem w zamkniętej kopercie na adres: Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania, ul. Wł. Andersa 34, 75 – 626 Koszalin, pok.107 w terminie do 3 czerwca 2016 r. do godz. 15.00 (o terminowości decyduje data wpływu do Biura Stowarzyszenia) z wyraźnym dopiskiem: „Dotyczy konkursu na stanowisko specjalista ds. finansowych i obsługi projektów w Stowarzyszeniu Środkowopomorska Grupa Działania.

Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie dostępna na stronie www.stowarzyszeniesgd.pl oraz na tablicy ogłoszeń Stowarzyszenia Środkowopomorska Grupa Działania.

Skip to content