Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania
ogłasza konkurs na wolne stanowisko pracy
Dane identyfikacyjne pracodawcy:
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania
ul. Wł. Andersa 34, 75 – 626 Koszalin, NIP 6692524796, REGON 361967372
Tel. 94 340 24 58,
adres e-mail : biuro@stowarzyszeniesgd.pl
Stanowisko pracy:
Specjalista ds. finansowych i obsługi projektów
w wymiarze 1 pełny etat na podstawie umowy o pracę.
Planowany zakres czynności wykonywanych na stanowisku pracy:
- Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 – 2020,
- Przygotowywanie opracowań, analiz finansowych wg zapotrzebowania Biura LGD,
- Prowadzenie procedury badania ceny, rozeznania rynku, przygotowywanie umów z wykonawcami,
- Monitoring realizacji umów i rozliczeń,
- Współpraca z bankami współpracującymi ze stowarzyszeniem i prowadzenie spraw z tym związanych,
- Sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo- księgową Stowarzyszenia,
- Przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami,
- Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/projektów grantowych,
- Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR,
- Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach związanych z promocją LGD,
- Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD,
- Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkami LGD,
- Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej,
- Wsparcie Biura LGD w zakresie doradztwa finansowego związanego z wdrażaniem programu,
- Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacji operacji/ powierzenie grantu, wniosków o płatność w ramach LSR w szczególności w zakresie spraw finansowych i przepisów podatkowych,
- Prowadzenie innych spraw na polecenie Dyrektora Biura.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe,
- Staż pracy minimum 1 rok,
- Znajomość zasad funkcjonowania stowarzyszeń.
Wymagania pożądane:
- Wykształcenie ekonomiczne lub pokrewne,
- Doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów z udziałem środków UE,
- Wiedza i doświadczenie do wdrażania i aktualizacji dokumentów strategicznych o zasięgu lokalnym/regionalnym,
- Znajomość przepisów z zakresu finansów, rachunkowości, przepisów podatkowych,
- Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku,
- Prawo jazdy kat. B.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- dokumenty poświadczające staż pracy,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego ani umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście wysłać pocztą lub kurierem w zamkniętej kopercie na adres: Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania, ul. Wł. Andersa 34, 75 – 626 Koszalin, pok.107 w terminie do 3 czerwca 2016 r. do godz. 15.00 (o terminowości decyduje data wpływu do Biura Stowarzyszenia) z wyraźnym dopiskiem: „Dotyczy konkursu na stanowisko specjalista ds. finansowych i obsługi projektów w Stowarzyszeniu Środkowopomorska Grupa Działania.
Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie dostępna na stronie www.stowarzyszeniesgd.pl oraz na tablicy ogłoszeń Stowarzyszenia Środkowopomorska Grupa Działania.