Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania zaprasza na bezpłatne szkolenie dotyczące zasad przyznawania pomocy w ramach konkursu nr 3/2018/G DZIAŁANIA INFORMACYJNO – PROMOCYJNE, które odbędzie się w dniu 10 października 2018 r. o godz. 13.00 w Starostwie Powiatowym w Koszalinie, ul. Racławicka 13, sala 409 (IV piętro).
Zakres szkolenia:
- Zasady udzielania wsparcia w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 dla podmiotów ubiegających się o powierzenie grantu w ramach działania 19.2 “Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność.”
- Najistotniejsze elementy procedury wyboru grantobiorców i oceny wniosków o powierzenie grantów.
- Lokalne Kryteria Wyboru jako podstawa oceny i wyboru wniosków o powierzenie grantów przez Radę Oceniającą LGD.
- Zobowiązania Grantobiorców wynikające z Umowy o powierzenie grantu.
- Zasady wypełniania Wniosku o powierzenie grantu.
Uczestnictwo w szkoleniu jest punktowane w ramach oceny zgodności projektu z lokalnymi kryteriami wyboru.
Wymagane jest wcześniejsze zgłoszenie uczestnika pod numerem tel. 94 340 24 58 lub elektronicznie na adres: biuro@stowarzyszeniesgd.pl