Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania
ogłasza konkurs na wolne stanowisko pracy
Dane identyfikacyjne pracodawcy:
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania
Partyzantów 17, 75 – 411 Koszalin,
NIP 6692524796, REGON 361967372
Tel. 94 340 24 58,
adres e-mail : biuro@stowarzyszeniesgd.pl
Stanowisko pracy:
Specjalista ds. administracji i obsługi projektów
w wymiarze 1 pełny etat na podstawie umowy na zastępstwo.
Planowany zakres czynności wykonywanych na stanowisku pracy:
- Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 – 2020,
- Prowadzenie sekretariatu,
- Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD,
- Prowadzenie rejestrów i ewidencji obowiązujących w LGD,
- Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/projektów grantowych,
- Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacji operacji/powierzenie grantu, wniosków o płatność w ramach LSR,
- Organizacja i przygotowanie materiałów na posiedzenie organów Stowarzyszenia, organizacja imprez wewnętrznych,
- Przygotowywanie propozycji z zakresie wzorów przedmiotów promocyjnych,
- Obsługa techniczna spotkań i narad,
- Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach związanych z promocją LGD,
Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD,
Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej,
Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkami LGD, - Archiwizacja dokumentów LGD Stowarzyszenia,
- Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji,
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe,
- Staż pracy minimum 1 rok,
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie: edytorów tekstu, programów do prezentacji, arkuszy kalkulacyjnych,
- Znajomość zasad funkcjonowania stowarzyszeń,
- Znajomość odpowiednich przepisów prawa (np. ustawy o fundacjach, stowarzyszeniach, pożytku publicznym i wolontariacie, ustaw i rozporządzeń właściwych pod kątem PROW 2014-2020)
Wymagania pożądane:
- Wykształcenie w kierunku administracji publicznej,
- Wiedza i doświadczenie do wdrażania i aktualizacji dokumentów strategicznych o zasięgu lokalnym/regionalnym,
- Doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów z udziałem środków UE,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
Prawo jazdy kat. B.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- dokumenty poświadczające staż pracy,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego ani umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście, wysłać pocztą lub kurierem w zamkniętej kopercie na adres: Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania, ul. Partyzantów 17, 75 – 411 Koszalin, pok.215 w terminie do 24 lipca 2020 r. do godz. 15.00 (o terminowości decyduje data wpływu do Biura Stowarzyszenia) z wyraźnym dopiskiem: „Dotyczy konkursu na stanowisko Specjalista ds. administracji i obsługi projektów w Stowarzyszeniu Środkowopomorska Grupa Działania”.
Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie dostępna na stronie www.stowarzyszeniesgd.pl