Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania
ogłasza konkurs na wolne stanowisko pracy
Dane identyfikacyjne pracodawcy:
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania
ul. Partyzantów 17, 75 – 411 Koszalin, NIP 6692524796, REGON 361967372
Tel. 94 340 24 58,
adres e-mail : biuro@stowarzyszeniesgd.pl
Stanowisko pracy:
Asystent ds. administracyjnych
w wymiarze 1 pełny etat na podstawie umowy o pracę.
Planowany zakres czynności wykonywanych na stanowisku pracy:
- Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 – 2020,
- Monitorowanie wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju,
- Obsługa posiedzeń Zarządu, Rady Oceniającej Komisji Rewizyjnej oraz Walnego Zebrania Członków LGD,
- Prowadzenie dokumentacji Stowarzyszenia,
- Przygotowywanie projektów pism i dokumentów wynikających z powierzonego zakresu obowiązku i przedkładanie do akceptacji Dyrektorowi Biura LGD,
- Zaopatrzenie biura w materiały biurowe,
- Sprawowanie pieczy nad sprzętem biurowym oraz zlecanie przeprowadzania jego konserwacji i naprawy,
- Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR,
- Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach związanych z promocją LGD,
- Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD,
- Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkami LGD,
- Prowadzenie innych spraw na polecenie Dyrektora Biura.
Wymagania konieczne:
• Wykształcenie średnie,
• Staż pracy minimum 1 rok,
• Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu aplikacji biurowych Microsoft Office,
• Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Wymagania pożądane:
• Wykształcenie w kierunku administracji publicznej,
• Doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów z udziałem środków UE.
• Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku,
• Prawo jazdy kat. B.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
5) dokumenty poświadczające staż pracy,
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego ani umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście wysłać pocztą lub kurierem w zamkniętej kopercie na adres: Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania, ul. Partyzantów 17, 75 – 411 Koszalin, pok.215 w terminie do 31 lipca 2019 r. do godz. 15.00 (o terminowości decyduje data wpływu do Biura Stowarzyszenia) z wyraźnym dopiskiem: „Dotyczy konkursu na stanowisko Asystent ds. administracyjnych w Stowarzyszeniu Środkowopomorska Grupa Działania”.
Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie dostępna na stronie www.stowarzyszeniesgd.pl.